lu5asz, będzie pan zadowolony...
opony letnie - co myślicie
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez zgucioja już chciałem kupić continentale CPC2 ale zobaczyłem że weszły CPC5 i z tego co sie dowiedziałem CPC2 są wycofywane i teraz nie wiem czy wziąć CPC2 i liczyć na to że nie będzie żadnej przygody i przez cały okres użytkowania żadna z opon nie zostanie uszkodzona (w razie uszkodzenie będę musiał kupić 2 nowe) czy zaryzykować i kupić CPC5. Niby przez 5 lat technologia poszła do przodu więc powinny być lepsze ale jak wiadomo różnie z tym bywa.
Cena CPC2 195/65/15 91H - 230,00 zł
Cena CPC5 195/65/15 91H - 236,00 zł różnica tylko 6zł na jednej sztuce czyli tyle co nic
Mam tydzień na podjęcie decyzji, trzeba ściągać zimówki bo lato idzie"Uczciwy człowiek szuka prawdy, kłamca jest patologicznie wszechwiedzący"
Komentarz
-
-
tu masz http://www.oponeo.pl/dane-opony/cont...05-55-r16-91-h
ja biore z hurtowni ale tam nie mają twojego rozmiaru, w lutym dopiero weszły pewnie pod koniec marca będą na stanie
[ Dodano: Pią 09 Mar, 12 13:31 ]
Doba,
mam podpisaną umowe z handlopexem i mam troche taniej opony
Komentarz
-
-
Od siebie polecam Continental Premium Contact 2. Bardzo dobre i ciche na suchej nawierzchni, natomiast na mokrej w koleinach odprowadzanie wody jest słabe, przez co auto "pływa".
Również fajne oponki i dobre na mokrej nawierzchni to kierunkowe - DUNLOP SP Sport MAXX.
Testowany przeze mnie rozmiar 205/55/16 w obu wypadkach.
Przerobiłem również temat z oponami TOYO Proxess CF1 ( lub CF 2 już nie pamiętam dokładnego oznaczenia ) - świetne opony tylko głośne na suchym.
Barum Bravuris - super na mokrej nawierzchni, na suchej huczą głośniej niż TOYO
Ogólnie nie polecam Dębicy, twarda i szybko się zciera.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftBarum jakies dziwne na mokrym bylyMoje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/
Komentarz
-
-
Ja wczoraj zmieniłem zimowe Goodyear Ultra Grip 8 205/55/R16 na fabryczne letnie Bridgestone Turanza ER 300 205/55/R16. Powiem tak, tragedia. Szumy toczenia bardzo duże. Przejechałem na tych oponach 8kkm. Widzę, że już nawet lekko poząbkowały. Geometrię mam ustawioną przy okazji wymiany drążka stabilizatora. Opon tych absolutnie nie polecam. Czy ktoś ma podobne spostrzeżenia odnośnie tych opon? Teraz jest dobry czas na porównanie przy zmianie z opon zimowych na letnie.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftKleber tylko HP2 znikal w oczach w aucie o mocy 75KM,
założyłem dzisiaj nowe \3tyśkm\ csc2 205/55/16 a zdjąłem ts830 w 195/65/15 .
sporo większy szum na 205...
jak zdążę to założe jeszcze pilot sporty 3 w 205 , takie po 15 tyś i zobaczę jak się na nich jeździ.. , jakby co to coś skrobnę. ale ogladałem je dzisiaj i bardo ładnie wyglądają , jeździły na golfieVI , takim około 100tyś przebiegu / dopóki mu korbowód nie wylazł :diabelski_usmiechO2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Można jeżeli wcześniejsze wskaźniki zgadzają się z felgą :P , przytoczony przez ciebie wskaźnik "94" oznacza indeks nośności - dopuszczalne maksymalne obciążenie w kilogramach na koło w tym przypadku 94 oznacza, iż dopuszczalne obciążenie na koło wynosi ok.680 kg, a "X" oznacza , iż mamy do czynienia z oponą wzmocnioną o zwiększonej ładowności.Sytuacje w życiu się odwracają.
Komentarz
-
-
Ja na letnich pomykam już od zeszłej środy 7 marca - to jest mój rekord jeśli chodzi o wymianę na letnie kapcie - nie wypalił mi wyjazd w góry (po dwóch dobach trzeba było wracać z dzieckiem z ręką w gipsie :?), więc trzeba było jakoś ten pozostały urlop pożytecznie wykorzystać ...
P.S. Miałem do założenia nowe i zdjęcia stare opony, więc konieczna była wizyta u wulkanizatora - goście patrzyli na mnie z deczka dziwnie, ale załatwiłem sprawę bez kolejki. Teraz pewnie się zaczenie armagedon z wymianą, jak zapowiadają nawet po 20 stopni w weekend.
Komentarz
-
Komentarz